Tak jsem se na popud někoho z Peugeot fóra pustil do zkrášlování motoru. Když jsem si koupil auto, motorový prostor byl značně zašpiněný, místama orezlý a celkově to byl humus, tak jsem se chopil spreje, barev a … no posuďte sami.
Ohlasy jsou takový že někomu se to líbí, většině nelíbí (hlavně ta červená barva). Ale mě to je vcelku jedno. Stejně do motoru tak často nečumím 🙂
Časem změním barvu na světle modrou (spolu s brzdičema a bubnama) 🙂
7
Plech nad svodama (nasávání teplého vzduchu do motoru)
- odstranění plechu
- nastříkání stříbřenkou
- přišroubování zpět
Už ve fázi jedna se naskytla taková malá technická chybka. Šrouby byli totálně zrezlý. 3 dny jsem je zkoušel povolovat, mazal naftou, brzdovkou (červenou nemám, takže jen žlutou), různejma sprejema a nic.
Tak přišla na řadu vrtačka 😀 Šrouby jsem odvrtal. Vyzávitoval nový závity a dal nový šrouby. Dofám že vydržej povětrnostní vlivy a vysokou teplotu 🙂
Kryt ventilů
- oškrábání rezu
- nabarvení
- očištění barvy
Nejdřív mě čekalo oškrábání rzi z toho deklu. Ocelák neměl šanci, puchejře pod barvou jsou horší než jsem myslel. Vyrtačkou s brusným kotoučkem a pak takovým oceláčkem přidělaným na vrtačce to šlo jedna báseň 🙂
Samozřejmě že doma nemám černou baru ve spreji tak jsem použil klasickou červenou + štěteček. Výsledek je asi sice horší, ale rozhodně to je lepší než předtím 🙂 Setkávám se taky s kritikou ve stylu „Proč červený barva??“. Mě se to ale celkem líbí 🙂
Dál mám v plánu odrezit a přestříkat (barvou kastle) ostatní zrezlý díly motorovýho prostoru. Konkrétně ten rez pod baterkou (která bude nožná v haj…, protože ten vocas co měl to auto předemnou ji nechal skoro vyschnout (byli vidět suchý desky). Dneska (7.9.08) jsem do ní nalil asi 3/4 litru destilky 😐 Sned nubude uplně mrtvá. Zatím mi to startovalo dobře 🙂
PS.: 21.12.2008 a furt startuje dobře 🙂 Sice mírná zima ale mrazy už byli.
Takhle to vypadalo původně
Detail motoru
Po nabarvení
Motor
Jakou barvu použít na to víko motoru, aby mi teplem od motoru neslezla? Díky