Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Nový lak na Babettě

5

Tak jsem se rozhodl, že Babettu hodím do nějakýho jinýho kabátu. Bude černo-žlutá. Lakovat se bude až najaře, zatím se bude brousit a lakovat základem.

Částečně odstrojená

Původní lak včetně nedokonalostí

Vrtačku a jedem

Výsledek

Teď stačí obrousit sposutu ostatních částí – nádrž, blaťáky a až se oteplí i rám, řádně odmastit a stříknout základovnou a potom i nějakou barvou. Napadlo mě, že bych si to hodil do barvy Peugeota, ale výsledek ve PhotoShopu mě o tom moc nepřesvědčil. Ta žlutá by byla koukavější…

Takhle vypadá teď

V modrej

Fotka z netu. Vypadá to hezky…

 

26. 1. 2010

Neuplynul ani den a už je pár dílu stříknutý základovnou – vypadá to suprově. Stále se rozmejšlím na barvě. Ale víc se přikláním ke žluté.

Základ je základ

Detail

6. 2. 2010

Další sobota tak sem se do toho trošku obul. Obrousil jsem nádrž, potom do ní naházel nějakej kovovej šrot (nechtělo se mi rozbíjet sklenice) a vyhrkal ten rez co tam byl. Potom řádně vymyl a teď se suší. Ještě asi zakytuju a zabrousím nějaký nerovnosti a pak stříknu základem.

Obroušená

Suší se

12. 2. 2010

A další pokračování příběhu o Babettě. Jsem se rozhodl, že nebudu čekat na jaro (nádrž by do tej doby asi zrezla) a stříknu to základem trošku dřív. Z kotelny jsem si udělal poloprofesionální lakovnu s profi odvětráváním. Průvan pěkně zbytky barvy vytahoval ven oknem. Ale stejně jsem se bál aby mi to nebouchlo – v kotli se totiž topilo… Jak vidíte, stále tu jsem, takže se akce víceméně vydařila.

Improvizovaná lakovna

Blaťák

A nakonec – nádrž

25. 2. 2010

Tak jsem dneska konečně koupil barvy. Je tedy rozhodnuto! Rám bude černý a ostatní serepetičky půjdou do žluté.

Protože ještě nemám všechno v základu, nemůžu dávat vrch. Asi těžko bych pak ředil stejnej odstín.
Pustil jsem se tedy do posledních věcí, který příjdou do žluta – Zadní blaťák a pravej chránič řetězu. Odšrouboval jsem a začal flexou brousit. Blaťák ještě není zevnitř – nějak se setmělo a už jsem na to neviděl. Byl jsem rád, že jsem to obrousil aspoň zvenku.

Venku se udělalo pěkne, tak sem ji vytáh trošku provětrat. Kdyby měla nádrž, tak bych ji zkusil aspoň nastartovat

Odstrojená Babetta – sport verze

Chránič před broušením

Obroušeno

Obroušenej blaťák

26. 2. 2010

Tak sem vybalil tu žlutou barvu, říznul ředidlem a hodil nějaký ty díly do finálního laku. Můžete se mrknout na obrázky.

Lakovna

První vrstva na nádrži

Už to jen schne

Výsledek

19. 3. 2010

Po delší odmlce se opět hlásím… Trochu se oteplilo (zas tolik ne), takže na řadu přichází rám, kterej příjde do černé barvy. Je potřeba totálně odstrojit a odmastit rám, stříknout na to základ a pak černou. Mezi tím ještě trochu (víc) očistím motor – za ty roky na něm je pěknej nános.

Před začátkem „akce“

Odpojená elektrika a sundaný zadní kolo

Engine…

…pěkně zasranej

Co vám na tohle mám říct?

20. 3. 2010

Den se sešel se dnem a jsem tu zas. Teď už se blížíme do zdrcujícího finiše ve velkým stylu. Rám je na černo, ostatní je na žluto, motor je vyčištěnej…ještě pár věcí zbejvá, ale to se udělá tzv. za pochodu… Už se těším na výsledek 🙂

Poslední fotka, kdy je zelená

Základ je základ i na rámu

Babetta

Příprava na finalizaci

Nějaký serepetičky

1.75kW engine

Vyleštěnej vejfuk

22. 3. 2010

Tak a je to tady – zdrcující finiš 🙂
Rám pěkně oschnul, věci co byli na žluto rezivěj v krabici už skoro měsíc…navíc nádherný počasí přímo vybízelo k práci.

Začínáme

Toto není kolo sovětské výroby – značky Brežněv

Pomalu nastrojujeme

Trošku se setmělo, ale blesk to jistí

A je hotovo 🙂

  1. Matěj Matěj

    Chci se zeptat, co si používal za lak na ty plechy???

    • Peťan: Jako základ jsem použil noname (nevim co to bylo) barvu. Prostě základ na kov 🙂 A jako vrch (černá i žlutá) jsem použil barvu „Praktik syntetický univerzální“ (zagoogluj si 😉 ) Pixla asi za kilo plus nějaký ředění do pistole. Takže lak přišel asi na 3 kila 😎
  2. Roman Roman

    čauky potřeboval bych vědět kolik jsi na to vypotřeboval barvy a čím jsi vyleštil výfuk … díky

    • Peťan: Viz. příspěvek výš. Barvy jsem koupil po myslím 0,7kg a jedna stála asi 100Kč. A nevypotřeboval jsem je celý. Takže cena kolem 300Kč + flaška ředidla. Na vejfuk a kola jsem použil myslím pastu Tempo (stojí asi 70Kč).
  3. zdenal zdenal

    Když už tady byl dotázek na množství barvy – protože jsem tu svoji nedávno generálkoval včetně přestřiku, tak jsem koupil opravdu pouze jednu decku acrilátu,samozřejmě plus ředidlo, lak tužidlo(jednalo se o dvojvrstvou)tak cena komplet byla do 450 Kč.
    přestřik pouze plech. dílů bez rámu, barva skořice.

  4. robin robin

    Zdravím. Koupil jsem babetku 210 a delal jsem na ni trochu generalku ted bych chtel delat i celolak a premyslim nad predni vydlici …mam tam vnitrni odpruzeni a chci se zeptat zda to jde predelat na vnejsi odpruzeni pri ponechani vydlice tzn. vymena(kluzaku pera dorazu)

  5. Marek Marek

    Ahoj chci se zeptat jak je to když změním barvu babetty, kdo mi barvu přepíše v papírech?
    Díky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *