Tak tohle je (byl) náš „traktůrek“, nebo spíš bráchy. Dělá na něm pořád nějaký úpravy, takže teď už na 100% nevypadá jako na těchto fotkách 🙂
Celkový pohled na traktůrek
Motor to má z „dvaapůly“, nádrž na 3 litry benzínu, 4 kola, a vyklápěcí korba (ručně samozřejmě). Získali jsme to v nepojízdným stavu (co si pamatuju tak to stálo s vyfouklými koly, přikrytý plachtou u známejch u kůlny tak 10let (zažilo to asi 2 povodbě)). Brácha to opravil a teď to jezdí jak divý, hrabačky s těma šípákama nejsou úbec žádnej problém.
PS.: Traktor se neustále „tuní“ takže na 95% tam už je jinej vejfuk, možná jiná barva, nebo podobný chujoviny.
Parametry
- Motor: Jawa 250, pérák, 9HP
- Převodovka: 1) Wartburg (4rychlosti); 2) Jawa 250 pérák (u motoru, 4rychlosti)
- Max. rychlost: cca 30km/h
- Baterie: Banner 40Ah
- Kola: Zadní šípáky (předtím z wartburga), přední 16″ šípáky
- Nádrž: Pařez 3l
Předek traktoru
Výměna kola
Zadní brzda – brutální buben
Celkovej pohled na traktůrek
Palubka 😀
Příprava na naváření závaží a nárazníku
Zdar chlape, chci se zaptat jak je udělanej převod na tom malotraktoru a bylo by možno více foto detilních? Mám něco podobnýho jen 3kole a potřeboval bych nakopnout jak to dát dohromady :-P..Díkes čus Bard
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat kolik má spotřebu mám taky takovej a zdá se mi že hodně žere a nevím čím to muže být prosím o radu díky moc Kája :-)už si nevím rady
nemuže to byt karburatorem neni to vono třeba diky za radu KAJA 😯
Zdravim všecky,pokud vám mužu poradit,tak třeba na těchto fotkách máte přímý filtr,je to s ním o něco živější,ale spotřeba stoupne o dost,vím z vlastní zkušenosti sám osobně jsem dal originállní filtr z jawy 250 tp.559 , sice je to dražší, nedá se jen tak moc sehnat, ale vyplatí se to !! 🙂